Smeva- Geerlofs BVBA

• Joepie

Koel direct uit den haag

• raymond

echte hagenees die peter die kijkt alleen maar in zijn straat hard roepen weinig daden

charcool

marges

en 10 km verder regio haagland

hamelink

geerlofs

sti

ak techniek

unitherm

koelservice westland

hoeveel wil je er nog meer ?

raymond

• Peter R

charcool bestaat al 5 jaar niet meer en ik heb het over DEN HAAG dus niet half nederland erbij halen, geerlofs zit niet op de snackbar of rest. te wachten, koelservice van piet en fred marges kom ik regelmatig tegen van de rest heb ik nooit gehoord zijn waarschijnlijk loodgieters.

En wat betreft dat zwart maken, ik heb lang genoeg mijn mond gehouden, die ratten makten mij al jaren zwart bij mijn klanten ene oemar uit zoetermeer komt rustig bij mijn klant om te zeggen dat ik vreselijk duur ben en dat hij het voor de helft doet maar hij wacht wel even totdat ik weg ben en die klant is een hele goede vriend van me fred huisman verteld tegen iedereen dat ik falliet ben deze mensen bellen mij niet meer ze zijn geschrokken maar die vieze freddie zit wel in duitsland hij moet nog leveranciers betalen maar dat is hij vergeten er zijn klanten van hem die op een logboek wachten sommige hebben al problemen met de millieu dienst en verder zou het fijn zijn als jij je e-mail adres bekend maak ik krijg zo'n vieze smaak in mijn mond van gluiperds

en zo kan ik nog 5 jaar doorgaan

• kees

ik ga Man Bijt Hond bellen…!!!!! ahahaha!!!whoeha

• pascal wallaart

voor zover ik weet heeft afdeling NL daar geen directe problemen van, ze zijn wel iets afgeslankt maar dat is verwaarloosbaar aangezien de markt natuurlijk niet geheel stabiel is zoals jullie allen ondervinden.

wel vind ik het merkwaardig dat er een bedrijf in Belgie over de kop gaat en het NVKL wordt er gelijk bij gehaald, heb ik iets gemist want deze link snap ik totaal niet.

zelf ben ik lid van het NVKL net zoals vele die hier op het forum zitten. Ja natuurlijk is de bijdrage hoog maar daar hebben we met veel collaga's om mogen stemmen.

en de personen die er niet bij waren om welke rede dan ook moeten achteraf niet klachenover een besluit dat unaniem genomen is onder de aanwezige!

Een paar jaar terug was ik gestopt met dit forum vanwege de continu klaagzang die er was over het STEK en alle slechte bedrijven broodrovers enz. enz.

Grappig genoeg is het hier bijna niet verandert de zelfde personen hebben nog steeds klachten over de wereld, nu het NVKL dan STEK, nog steeds de zwartwerkers en het slechte huwlijk dat ze hebben!!!!

zwartwerkers zijn geen concurrenten, hun klanten wil je niet als jou klanten aangezien je gewoonweg niet kan leven van de bedragen die ze uit willen geven!

Je moet gewoon blijven uitgaan van de kennis en kwaliteit die je als bedrijf levert, zie je dan als nog een zwartwerker als concurrent zou ik me toch zorgen gaan maken ;-)

mvg pascal

• Peter R

een paard met oogkleppen op

• henvdk

Nee peter , …. een ezel

• henvdk

30 % is inderdaad veel ??????

Maar je stemt dan wel over leden dat die na 35 jaar mogen vertrekken .

Slaap verder Pascal

• pascal wallaart

Het spijt me dat het jullie zo hoog zit ;-(

Maar mijn punt in deze is vrij simpel het gaat mij te ver om bij een bedrijf dat over de kop gaat direkt te denken dat het NVKL er wat mee van doen heeft.

Als jullie hard bewijs hebben dat dit zo is laat het zien!

En dan kan je natuurlijk op een persoonlijke toer door gaan met paard en ezel maar volgens mij is de essentie van dit forum om in vrijheid te mogen en kunnen reageren op een normale manier.