reparatie 12 volts compressor koelkastje

• camperreiziger

Ik heb een probleem met mijn 12 volts compressor koelkastje.

Koelkastje en compressor DANFOSS BD35F zijn inmiddels uitgebouwd.

Waarbij opgemerkt moet worden dat de compressor naast/onder de koelkast was gemonteerd.

Wie kan mij helpen met het zaakje door te meten, te vullen, dan wel te repareren??

Reacties zie ik graag tegemoet.

Met vriendelijke groet.

• Willem

Dit is volgens mij géén beunsite, daar heb je bedrijven voor die je vast verder kunnen helpen met de reparatie of vervanging, succes !

• Timo

Ik denk dat deze beste man op zoek is naar een bedrijf dat deze 12volt mini koelinstallatie kan repareren…

Een beunhaas kan niet eens aan materiaal voor zo`n ding komen, de vakman wel.

En als hobby man, vakantieganger zal hij vast op zoek zijn geweest naar de beunhaas…

Timo

• camperreiziger

Ik ben er vanuit gegaan dat de lezers van dit prikbord mij een tip, een advies, of een bruikbare verwijzing zouden kunnen geven.

Waar ik de compressor DANFOSS BD35F, voor reparatie of vervanging kon aanbieden.

Een vraag over beunen is niet aan de orde.

Gewoon een oprechte vraag, op het prikbord, van een prima site.

Gericht aan gediplomeerde, gecertificeerde, en uitstekende vakmensen.

Het is dan jammer dat een enkeling, reageert met onterechte of destructieve kritiek, en een voorbarige conclusie trekt.

Inmiddels heb ik het antwoord op mijn vraag gekregen van:

Danfoss B.V. - Member of the Danfoss Group Refrigeration & Air Conditioning, in Schiedam.

Tegen de enkeling zou ik willen zeggen; respecteer je mede prikbord gebruiker en elkaars mening.

Laat anderen in hun waarde en maak geen (onnodige) kwetsende opmerkingen tegenover anderen.

Succes!!

• sjef

zo das een mondvol!! Maar je kunt in princiep bij elke witgoed reparateur terecht die helpen je verder. Ga niet zelf klooien, in de regel

wordt er voor dit soort apparaatjes propaan of isobutaan gebruikt als koelmedium. Verder is het goed mogelijk dat een reparatie

misschien duurder is dan een nieuwe, succes ermee.

• Arie 2

–Gericht aan gediplomeerde, gecertificeerde, en uitstekende vakmensen.

Nou daar zitten er hier niet veel van gezien die domme vragen die ze elkaar stellen. :D

• Peter R

arie 2 ga naar je vuilnisbak en leef verder

• terpstra

Niet vragen is dom.

• P.Ouwendijk

Hallo Arie 2,

Mag ik eens vragen hoe je jezelf kwalifceerd ?

Groet

Piet

• Arie 2

Een vervelende lompe boer. >:D<

En hoe U zelf?