Een vervelende lompe boer. ><
En hoe U zelf??
Gepost door: Arie ()
Datum: 11 maart 2012 08:14
Misschien zou je nog even voorbeelden kunnen geven en kunnen aangeven op welke wijze deze mensen handelen in strijd met de regels van het prikbord? Dan weet ik op welke gronden ik deze mensen had moeten weren/bannen.
Komt nu over als ‘mensen houden zich niet aan de regels en er wordt maar niet tegen opgetreden’.
Buiten dat is het mij ook wel opgevallen dat er bepaald geen chemie bestaat tussen jou en Gerard/Hyperactief. Laten we maar gewoon even het beestje bij het naampje noemen. Dat is op zich geen schande. Karakters en meningen botsen nu eenmaal wel eens.
Uiteraard jammer dat je deze beslissing hebt genomen. In elk geval bedankt voor jouw bijdragen de afgelopen jaren.
Mod Arie
*******************************************************************************************
dit is van een ander prikbord
dezelfde gozer??
peter
Re: reparatie 12 volts compressor koelkastje/opgelost
Gepost door: Peter R ()
Datum: 15 april 2012 20:28
Misschien zou je nog even voorbeelden kunnen geven en kunnen aangeven op welke wijze deze mensen handelen in strijd met de regels van het prikbord? Dan weet ik op welke gronden ik deze mensen had moeten weren/bannen.
Komt nu over als ‘mensen houden zich niet aan de regels en er wordt maar niet tegen opgetreden’.
Buiten dat is het mij ook wel opgevallen dat er bepaald geen chemie bestaat tussen jou en Gerard/Hyperactief. Laten we maar gewoon even het beestje bij het naampje noemen. Dat is op zich geen schande. Karakters en meningen botsen nu eenmaal wel eens.
Uiteraard jammer dat je deze beslissing hebt genomen. In elk geval bedankt voor jouw bijdragen de afgelopen jaren.
Mod Arie
He mod
ik weet niet waar je het over hebt dat ik het niet kan vinden met Gerard/Hyperactief wie is gerard en waar zinspeel je op er zijn meerdere prikborden met zielige modjes die allen willen zien wat alleen die mod wil zien anders krijg je een blok
even voor alle duidelijkheid
Art. 7 lid 2 Grondwet verbiedt expliciet elke vorm van censuur voor radio en televisie. Art. 7 lid 3 Grondwet verbiedt alle andere vormen van censuur
Gepost door: Peter R ()
Datum: 15 april 2012 20:28
Mod Arie
*******************************************************************************************
dit is van een ander prikbord
dezelfde gozer??
peter
Bladeren: Vorig
Het bovenstaande is niet van mij (Peter R) het is door mod arie erbij gezet en als alles van mod arie leest dan vraag ik mij af waar die gozer mee bezig is bv zie 08-04 en 12-04 “er zijn geen vaklui in zijn ogen” zie de vraag van piet ouwendijk gewoon een triets figuur
peter r
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?