afgekeurde airco

  • terpstra

    Gister bij airco systeem geroepen, was afgekeurd door vorig bedrijf.

    Men dacht slim te zijn en heeft een gat in condensor geslagen, met vermelding niet meer te maken.

    niet slim.:S

  • kees

    heb jij het wel gemaakt dan?

  • sjef

    of juist wel?

  • terpstra

    ja, wij (ik) heb hem wel gemaakt.

  • kees

    IDD Sjef,

    Lijkt mij ook niet zo slim om zo iets te repareren,staat al een tijdje open,en..wat kan je er nog aan verdienen? kan je nog een paar keer terug als ie het niet doet

  • terpstra

    We hebben wel vermeld dat we geen garantie op kunnen geven, en dat ze langzaam aan een nieuw systeem moeten gaan denken. Echter de manier waar dit op gebeurt is lijkt nergens op.(of hadden ze dit anders moeten aanpakken) De mensen zijn niet achterlijk.

  • sjef

    Het zou zomaar kunnen zijn dat de klant niet het hele verhaal verteld, als je kan achterhalen wie de vorige installateur was (is)

    dan zou ik ze eerst even bellen om ook die kant van het verhaal aan te horen. Ik kan mij niet voorstellen dat je zomaar andermans

    spul gaat vandaliseren. Of je moet echt een piraat zijn

  • raymond

    Tja niet zo slim van de monteur hij zal het wel niet kunnen maken maar goed ben benieuwd wat de motivatie is om de airco af te keuren is dat al bekend ?

    Raymond

  • Peter R

    Ik doe hetzelfde als de klant die mij eerst laat werken na een prijsopgaaf en dan niet betalen dan ram ik al mijn spul eruit ik kan het toch niet meer gebruiken

  • raymond

    PeterR

    vandaar dat jij het zo druk hebt hahahahaha