tijd en geld

• sjef

Als je het mij vraagt is het een kwestie van gunnen en als er dat niet is dan houd het op. Volgens mij zijn er teveel mensen die

zomaar een zaak beginnen met de gedachte om in 1 dag stinkend rijk te worden zonder 0.0 te investeren in materieel. Op elke hoek staat er een donner of pizzeria. Er word 3 euro gevraagd voor een broodje????? Ik wil niet weten wat voor vlees er op zo'n broodje zit als het al überhaupt vlees is. De markt is totaal vernacheld in deze sector. Er zijn er hier nog enkele die zich onderscheiden

van de rest, ze vragen dan wel het dubbele maar serveren dan ook kwaliteit.

Wat betreft de Turkse buurtsuper (slager) daar zie je er ook steeds meer en meer van. Er is hier dan ook een supermarkt oorlog

aan de gang, ze duiken allemaal onder de prijs en verzieken hier mee ook hun eigen markt. Ik heb een 2tal Halal slachthuizen

als klant en weet wat ze vragen per kilo vlees aan de supermarkt eigenaar, deze verkoopt het voor een te lage prijs in verhouding

met de inkoop prijs. Er zitten hier dan ook een hoop wanbetalers tussen die hun rekeningen simpelweg niet kunnen betalen.

Dit zijn dan ook geen ondernemers, maar prutsers. Deze zoeken dan ook prutsers die hun kunsttallaties (installaties) draaiende

weten te houden. En zo de markt verzieken voor de echte ondernemer.

Mijn devies ga hier niet in mee, vraag het eerder het dubbele maar blijf kwaliteit leveren.

• Peter R

ja sjef kwaliteit voor een bodem prijs