altherma

  • j.p.

    beste stef; zoals reeds eerder vermeld is de bedoeling van dit prikbord;

    om technische gegevens en informatie; tussen technici onderling uit

    te wisselen; zoals monteurs en installateurs.

    En dus niet voor klanten om zo goedkoop over de rug van anderen aan informatie

    te komen; en hoogstwaarschijnlijk voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten

    in dat dat opzicht heeft peter wel gelijk!

    ga naar een installateur; en anders zij er nog andere wegen.

  • henvdk

    Nog steeds anoniem?

    Zegt genoeg over je persoonlijke afwijking.

    Hier is medicijn en geestelijke hulp voor te krijgen.

    Leugens op sites zijn doorprikbaar .

    Ik kan je bepaalde hulp aanbieden als je uit de anonimiteit komt.

    Durf je dat niet ?

    Blijf dan weg op prikbord voor “normale”vakmensen.

  • Peter R

    stef heijmans is dit die gluiperd niet

  • M P W

    Je gaat gewoon naar Daikin, vraagt informatie EN gebruikerservaringen particulieren. Helemaal niet zo moeilijk. Vervolgens krijg je van Daikin een of meerdere dealers in jouw regio. Het is te hopen dat ze hier niet meelezen, want ik denk niet dat er een installateur zit te wachten op klanten die uit wraak het internet vol negatieve recensies zetten. Ook niet als je je vragen slecht of onbehoorlijk beantwoord vindt.

  • Peter R

    zou die stef wel ervaring hebben in ons vak want als deze bedreigingen tegen mij zijn zal die ook wel tegen de klanten kunnen zijn die stumper toch

    HE STEF WAAR HEB JE ZOAL GEWERKT

  • stef

    U heeft allen gelijk. Op dit prikbord voor afgekeurde loempiavouwers heb ik echt helemaal niks te zoeken.

  • Peter R

    HÉ stef werk jij bij een loempia boer soms moeten daar de velletjes afkoelen ???????

  • Peter R

    HALLO STEF JE HEBT JE MAATJES GEVONDEN OP DE AIRCO PAGINA ??

  • riezzie rich

    beste heren,

    ik kan zeggen dat ik dit ronduit belachelijk en onprofesioneel en hoogst kinderachtig vindt. komop mensen we zijn vaktechnische mensen die ons werk eerlijk doet neem ik aan dus als je zo laat kleineren en dan vervolgens ook nog gaat mee doen met dit kinderachtige gedoe dan vindt ik dat hoogst onprofesioneel. het gaat tog nergens over hoe meer aandacht je die man geeft hoe meer aanleiding je geeft ik bben pas 20 en ik snap dit concept van mensen geen aanleiding geven voor kleine kinderen gedrag

    ik hoop dat dit in verder discussies niet weeer gebeurd want dat zou ik hoogst jammer vinden!

    mvg

    Riezzie Rich

  • stef

    als je dit nog even in een zin kan samenvatten dan snapt haagse harry het ook