airco

  • jon

    beste mensen we hebben op de slaap kamer een aircotje hangen van het merk chico deze heeft de laatste 2 jaar goed gedaan maar laatst was het zo heet he en toen heebben we de airco aangezet maar toen was hij na 30 min koelde hij niet meer en toen ik in de binnen junit keek. de kap opengemaakt en hij was helemaal wit van het ijs.ik heb chigo gebelt maar ze willen alleen voor veel geld een monteur sturen dus ik zeg laat maar ik kijk zelf wel effe.omdat de druk blijk baar te hoog was heb ik het knopje in het kraantje in de buiten junit nogmaals weer 10 seconde ingedrukt om de druk minder hoog te maken zodat de koeling dan ook minder word en hij dan hoop ik niet meer dicht vriesd. En toen ik de airco daarna weer aan zette deed die het hele maal niet meer de ventilater in de buiten junit draaid nu niet meer.daarna chigo weer gebelt zij zeggen dat de druk nu weer te laag is maar helpen ho maar de vraag is nu wie kan mij hier mee helpen voor max 50 eur helpen?wij wonen in scheveningen

    gr jon

  • riezzie rich

    he vriend,

    het klinkt alsof er gas te weinig in zit, ik wil het best wel voor je doen maar 50 euro is weinig daar kan ik helemaal niks voor doen dus als je wilt onderhandelen over de prijs stuur effe een mailtje riezwan36@live.nl

  • sjef

    Rizzie heb je ooit van de gouden gids gehoord, of buurtkrant? Het is echt gênant.