Re: NVKL-installateur+kadercursus+projectleider niet voldoende voor erkening luchtbehandeling
Gepost door: Peter R ()
Datum: 04 januari 2011 21:43
Piet,
ik heb ook bedankt en optijd opgezegd en wel voor de datum die NVKL in de brief heeft vermeld maar die ratten van NVKL blijven volhouden dat ik het jaar daarop nog contributie moet betalen zie het volgende,
Den Haag : 29-10-2008
Mijne Heren,
Naar aanleiding van uw brief van 16-10-2008 betreffende kwaliteitlabel en lidmaatschap NVKL
zeg ik mijn lidmaatschap op.
Als ik dit een paar maanden geleden geweten zou hebben dan had ik geen lid geworden.
De belangrijkste reden is de hoge contributie.
Ten tweede heeft nog nooit iemand gevraagd of ik STEK erkend ben of dat ik gecertificeerd ben ook de grote bedrijven niet zoals zorginstellingen,ziekenhuizen, bejaardenhuizen, de Gemeente Den Haag, Stork, of andere grote installateurs waar ik wel eens voor werk vaak is de vraag, wat rekenen jullie en wat zijn de voorrijkosten.
Amsterdam, 6 november 2009
Referentie : 0911050056/5001668
Cliënte : NVKL
Geachte heer/mevrouw,
Bovengenoemde cliënte heeft de nog openstaande vordering bij ons ondergebracht om tot onmiddellijke incasso over te gaan. Wij sommeren u het vermelde totaalbedrag binnen 7 dagen na dagtekening te voldoen door middel van een overschrijving per bank F. van Lanschot Bankiers N.V. te Amsterdam (NL). Rekeningnummer 63.25.84.394 SWIFT code FVLBNL22, IBAN nr. NL57FVLB0632584394.
Factuurbedrag € 2.900,63
Deelbetaling - 0,00 -
Administratiekosten - 0,00
Rente - 203,04
Incassokosten - 435,09 +
TE BETALEN € 3.538,76
Indien niet voor het verstrijken van de termijn is betaald, wordt aanspraak gemaakt op vergoeding van de wettelijke rente vanaf bovengenoemde datum. In het geval van een juridische procedure komen tevens gerechtelijke als ook de buitengerechtelijke kosten voor uw rekening.
Hoogachtend,
Trust Krediet Beheer B.V.
J. Koning
ook deze rat heeft mij stukken van een andere zaak van NVKL toegestuurd en wel met de komplete naam in elke zaak is geheimhouding
binnenkort is hier een rechtzitting over de uitslag zal ik hier zetten
peter van dien