Dreiging van klant voor Dwangakkoord om akkoord te zijn met 15%

  • kees

    Je kan er wel lekker eten….>:D<

  • henvdk

    wordt vervolgd na 29 November.

    WIJ moeten eerst reageren naar de rechtbank waarom we 15% niet voldoende vinden.

    Zou me dat bij de fiscus ook lukken?

  • Peter R

    Ja, daar doen ze ook aan handje klap maar dan moet je wel een crimineel zijn

  • jan willem

    Met 15% heb je nog geluk, ik kreeg vanmorgen een brief dat ik genoegen moest nemen met 10% en hier moeten we met z'n alle mee akkoord gaan anders krijgen we niks.

    Het moet niet gekker gaan worden waar zijn we nog voor aan het werk?

  • terpstra

    en dan vinden ze het gek dat mensen soms door het lint gaan en ééntje te grazen nemen.

    Er wordt niet voor niets jaarlijks geroepen, dat we tollerand moeten zijn.

    Ze komen er gvd wel heel gemakkelijk vanaf.

  • sjef

    Heb een keer gehad bij een kleine super die ook moeilijk deed met betalen. Ik had de helft contant gehad. De andere helft hield altijd achter tot de volgende klus. Heb gewoon de airco van het dak getrokken

    en binnen ook. Dat heb ik aan een ander verkocht met korting, uitendelijk een klant minder maar een ander voor terug

  • terpstra

    klant in veenendaal, drankenkoeling(kast) had hij net vol gezet.

    waren bezig met werkzaamheden in a'foort toen hij belde.

    1 monteur eerder laten vertrekken om probleem snel voor hem op te lossen.

    3/4 uur bezig geweest, dit wordt bij ons berekend als vol uur. Ook als zodanig op fact. gezet. (we rekenen geen voorrij kosten) na hem te hebben gebeld, hoe het zit met de factuur na +/- 5 weken, kregen we te horen dat wij hem bestolen en begon gelijk over doorgeven bij consumentenbond. Ik heb hem gemeld dat ie dat vooral moest doen maar wel de factuur betalen AUB. (vervolgens hem het beste gewenst met z'n leven) nu 3 maanden geleden en nog geen cent gezien.

    O ja, hem nog gemeld dat ie de witgoedservice dienst maar moest bellen de volgende keer en dat ie dan 80-90 eurie aan voorrij kosten kwijt was alvorens ze ook maar wat gedaan hadden en dat ze dan hoogstwaarschijnlijk van twee straten verderop kwamen aanrijden. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Over het algemeen ben ik redelijk rustig, maar je hoeft toch niet alles te accepteren? ik was dus ook pislink.:X

    (ik geloof dat ik maar schrijven wordt, kan er wel een boek over schrijven)

    één troost, ik ben niet de enige die er last van heeft.

  • raymond

    terpstra,

    stuur hem een creditnota van dat uur en reken de tijd dat je monteur gewerkt heeft en reken ook gewoon voorrijkosten dat wil je klant namelijk wel betalen

    raymond

  • henvdk

    Na al drie keer uitstel door de rechtbank ,spreekt die rechtbank (?) nu uit ,dat dat bedrijf uit Hoogeveen

    tot 3 januari de tijd krijgt om commentaar te geven op het feit

    dat wij niet van plan zijn om 85% van onze vordering kwijt te schelden.

    Ongelooflijk zulk getreuzel en gesjoemel met de tijd ten gunste van de oplichter.

    Waarom door mij een oplichter genoemd ? Omdat hij een eierkoeling bestelde enkele weken voor zijn smerig aanzoek tot kwijtschelding.

    En als wederverkoper wel de brutoprijs ging incasseren bij zijn klant.

    Zitten er in die rechtbank soms familieleden van deze slechte ondernemer of veranderd de wereld helemaal

    naar opvattingen die een normale ondernemer niet meer begrijpt?

    Als ik de officiele stukken met namen van onze juridische adviseur de Raadslijn ontvangen heb,

    zal ik de juiste namen hier publiceren ,zodat iedere collega die dit leest gewaarschuwd is.

    gr. hen

  • Peter R

    bij een falisement komen alle afspraken, contracten ed te vervallen ook alle betalingsregelingen. de curator kan alle overeenkomsten binnen 3 maanden na de uitspraak nog te ontvangen gelden en goederen vorderen dus ook de aanbetaling, ik zou zeggen ga erheen met een sloop ploeg flink aso als het kan en haal alles weg als je afwacht ben je de klos.

    binnenkort het verslag van mij tegen de nvkl