Dreiging van klant voor Dwangakkoord om akkoord te zijn met 15%

  • Peter R

    raymond ben jij nvkl lid?

  • Peter R

    wie mij als poep behandeld krijgt een grote emmer strond terug

  • henvdk

    Agrotechniek te Hoogeveen is 28 Februari veroordeelt door de kantonrechter tot betaling van de volledige faktuur

    Plus extra kosten aan wettelijke rente etc. etc. (na meer dan 6 maanden dus )

    Alle verweer en verzoek tot dwang voor akkoord met 15 % is verworpen door de rechter.

    MAAR.

    Enkele weken daarvoor is Agro Techniek failliet verklaard.

    Enkele weken na onze eierkoeling levering via Agro techniek ,werd ons door Agrotechniek medegedeeld

    dat ze betalingsproblemen hadden vanaf al 2010 en verzochten tot een akkoord voor 15 %.

    LET OP collega's.

    Agrotechniek wist dus dat ze ons niet konden betalen ,maar TOCH bestelden ze leuk voor meer dan 6000 Euro.

    In de wet staat ,dat je dan persoonlijk aansprakelijk bent.

    Het zal dan wel wat meer gaan kosten ,maar wij zullen die aanspraak zeker proberen te benutten.

    Persoonlijk heb ik er wel wat voor over ,om oplichters te laten struikelen.

    En ik was zeker van plan om eens stevig met mekaar te gaan kennismaken.

    Persoonlijk dus.

    gr. hen

  • henvdk

    Deze week hebben wij de vordering verkocht aan een BULGAARS incassobureau .

    Voor een klein bedrag.

    Zij denken heel zeker te incasseren en betalen ons dan 20 %

    In ieder geval komt deze directie niet zomaar weg met doorstarten en de rest kan barsten..

    De contacten zijn gelegd via onze raadslijn adviseur en dus niet via achterkamertjes.!!!

    Dit ter info.

    Het gaat mij niet zozeer om de 6500 €

    Maar wel om de nonchelante manier waarop de rechtspraak oplichters NIETS in de weg legt.

    gr. Henvdk

  • sjefextern

    goed bezıg(tu)

  • Hen r

    Het is de moeite waard om ze persoonlijk aan te pakken de verantwoordelijke mensen gaan met hun 4en per maand met een slordige 50.000 euro naar huis dus geld zal er zat zijn als je ze maar weet te vinden een tip zoek in Meppel 2 x 1 x in Rolde en 1 x in Annen

  • henvdk

    EC Finance Bulgaria E.O.O.D. moet eigenlijk wat meer gegevens hebben.

    Het is handig als ze thuisopzoekadressen hebben.

    gr.