waterchiller

• Gerard

Beste Terpstra,

Wij hebben vorig jaar een groot project gedaan met leidingen van Georg Fischer “Cool-Fit”

Dit is een ABS binnenleiding, Pur Isolatie, PE buitenmantel.

Deze leiding heeft het grote voordeel dat hij al geisoleerd is.

Zie Coolfit

Groet Gerard

• terpstra

Dank je Gerard.

vriendelijke groet,

Terpstra

• terpstra

Hallo Gerard,

Ik heb eens een prijs opgevraagt van een voorgeisoleerde leiding 90mm.

hebben jullie die klus voor het rijk gedaan? 80 euro per strekkende meter! tjonge, dat wordt hem niet denk ik.

• sjef

Terpstra je kan toch gewoon de flex kunstof waterleiding gebruiken en deze zelf isoleren, deze kunststof waterleiding

die gebruikt de waterleiding maatschappij ook, dus dit zal van goede kwaliteit zijn. De gasleidingen worden er

tegenwoordig ook mee uitgevoerd. De boeren gebruiken de zwarte leiding om hun akkers mee te besproeien

hier zitten koppelingen aan die je met de hand er aan draait. Ik denk dat je meer in de agrarische richting moet gaan

zoeken. Ik weet de exacte benamingen niet van de leidingen sorry, ik werk er niet mee, ook niet met chillers.

veel succes

• terpstra

we gaan uit van hogedruk kunststofleiding 90x3.5 PN10 en zelf isoleren.

• sjef

aha ok, ik heb hier toevallig wat gevonden kunstof leiding misschien mosterd na de maaltijd maar je kan het maar hebben

• mr. Fujitsu

hier heb je nog wat meer mosterd na de maaltijd:

KRYOCLIM systeem voor indirecte koeling en A.C. Compleet leidingsysteem bestaande uit HPF buizen en koude-lasfittingen, speciaal ontwikkeld voor lage temperaturen (-30°C t/m +40°C) Max. werkdruk:1,0 MPa bij -30°C t/m +20°C. Max. bedr.temp.: +40°C (0,7MPa). N.B.: Neem contact met ons op voor een korte opstartcursus in ons trainingscentrum of op de werkplek!

zie arnomij.nl

good luck