Wie kent deze firma rekent geen arbeids loon en voorrijd tarrief maar presteerd het wel om 500 euro voor een elliwel thermostaat te rekenen en 160 euro voor een voeler.
Hallo Hen,
Nederland is klein en toch groot.
Dat soort mensen verleggen elke keer hun regio en kunnen jaren blijven klooien.
In het verleden had je ook Stuivenberg's occaissioncentre uit Hilversum.
Verkocht 8 cm. polystyreen voor een vriescel thermometer op de cel alvast een beetje richting de - 20°C.
Kon qua prijs niemand tegenop en ze vonden elke keer weer een slachtoffer. ( slim? )
Ik doe het maar gewoon goed en slaap lekker zonder te liggen woelen. ( maar dat hebben deze mensen niet denk ik )
Groet
Piet
Piet
ik pas nog een klus gedaan voor het chinese hotel in delft toen ik met de rekening kwam bleek het van de familie CHAN te zijn nu blijkt het de grootste oplichters te zijn van den haag en rotterdam ze hebben rest. hotels en div. het pesoneel krijgt al maanden geen salaris maar de drie broers hebben afgelopen maand alle drie de duurste c klasse merc. gekocht en kontant want ze staan zeer slecht bekend ze hebben zaken op de gedempte gracht in den haag, kruisplein rotterdam en nog div. adressen kijk als je het niet weet dan werk je gewoon voor deze zaken ik heb ook nooit een bericht gehad van collega's, fred m, ron en ik geven elkaar door wanneer een klant niet betaald of anders en dan gaan wij ook niet ik weet niet of dit ook in de rest van nederland bebeurd maar in den haag wel
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?