Larue koeltechniek Den Bosch

  • Wim Reiff

    Jullie zijn 15/8/12 bij mijn koelkast liebherr geweest en is het controlepaneel vervangen . Ik heb ijsvorming in het koelgedeelte . De reparatie heefd niet geholpen . Ik ben alleen 2555,85 armer , dit vind ik niet erg als het maar opgelost wordt . Ik heb al verschillende keren gebeld , maar er gebeurd niks . Ze geven het door en daar blijft het bij .Het is nog erger dan in het begin. Of is het de bedoeling dat ik Liebherr moet bellen en de kosten naar u kan doorgeven. Ik hoop dat dit opgelost wordt..

    Wim Reiff

    Langerakbaan 647

    3544 SX Utrecht

    030 - 2943755

    w.j.reff@kpnplanet.nl

  • terpstra

    een controle paneel van € 2.555,85 voor een liebherr koelkast? :S of perongelijk een type fout gemaakt?

  • sjef

    Waarom niet meteen service van liebherr bellen?

  • Wim Reiff

    Ik wil nogmaals reageren op het maken van mijn koelkast een jaar garantie maar dat kunnen wel doen want ze reageren niet meer op de klacht als het niet is verholpen . Dus ik raad aan niet meer in zee te gaan met deze firma. goed voor radar .

  • joke

    Ik weet niet of u in sprookjes geloofd ,of dat u aan het dromen bent ,maar ik ben er inmiddels achter dat de firma LARUE een grote oplichters bende is,ik had een afspraak gemaakt met hun op 7 juni 2012 om half 3 ,en geen monteur gezien , toen belde 26 juni sávonds om half 9 de monteur of mijn koel vries kast al gerepareerd was,ik zei nee toen vroeg hij of hij nog langs mocht komen hij had wel allerlei smoesjes zoals de computer lag er uit en hij was mijn gegevens kwijt ,zodoende kon hij mij niet bereiken , hij is toen langs geweest en kreeg ik te horen dat de freon gas op was en dat dit bij gevuld kon worden voor de prijs van 110 euro maar dan moest ik wel een voorschot van 50 euro betalen ivm bestellen ,deze reparatie zou na een week plaats vinden en hij zou mij bellen welke dag hij zou komen ,waarschijnlijk dinsdag zei hij nog inmiddels zijn wij nu al 5 maanden verder ,en verschillende telefoontjes ,en afspraken dat ze de monteur mij terug zou laten bellen , en ik heb nog steeds geen antwoord gehad ,ook heb ik 22 oktober gezegd dat ik mijn aanbetaling van 50 euro terug op mijn rekening wil ontvangen de telefoniste zei weer dat ze het door zou geven ,toen heb ik 22 november weer gebeld ,en gezegd dat het een grote oplichterij is bij hun en dat ik zo snel mogelijk mijn 50 euro terug wil en dat ik anders radar of kassa of het programma oplichting inschakel , nu is het inmidels 28 november en weer heb ik nog steeds niets van hun gehoord dus waarschuw ik iedereen ,voor de firma LARUE KOELTECHNIEK ga er niet mee in zee ,met hun mooie beloftes (zonder voorrij kosten en arbeids loon ) ze pakken je wel op een andere manier BEN GEWAARSCHUWD

  • joke

    Ja je hebt gelijk kijk maar naar mijn reactie ,grote oplichters zijn het die gestopt moeten worden dus waarschuw zo veel mogelijk mensen ,eerst adverteren ze regelmatig in dagblad de stem maar ik heb ze al even niet meer gezien zijn ze toch bang geworden ????

  • joke

    Het regent klachten gaan jouw ogen niet open grote oplichters zijn het

  • joke

    Weer een slachtoffer!!!!!!!!!!!!