hallo mazampa
in welke plaats woon je want dit verhaal kom ik dagelijks tegen “de comp is stuk ik heb wel een nieuwe of gebruiket voor je” en die van jou is weer een gebruikte voor de volgende klant
peter r
Een monteur die ter plekke is kan altijd een beter beeld vormen dan een forum, waar de input bovendien door een leek ( de klant) gegeven wordt. Het is simpel, u heeft een kapotte installatie waarvan u de geschiedenis niet kent, en een koel technieker waarbij het vertrouwen ontbreekt. Dan kun je kiezen voor een second opinion, die ook weer geld gaat kosten, en een advies dat gelijk kan zijn. U wilt eigenlijk alleen maar horen dat die koe technieker het verkeerd heeft! Nou, laat ik stellen dat een oude compressor, die al op meerdere koelmiddelen heeft gedraaid, sowieso een risicofactor m.b.t. Kosten is. Er is een gemiddelde levensduur, er zijn materiaalkosten, onderhoudskosten, maak daar er seem overzichtje van 's zet dataf tegen een nieuwe. Daarna pas kun je een keuze maken die ergens op gebaseerd is. Niet stomweg kiezen op basis vaneen korte termijn…. Ik benijd uw koeltechnieker niet. Hij kan het alleen maar verkeerd doen….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?