Rik
als jij voor je zelf gaat beginnen met alle papieren die je nodig hebt dan gun ik je het allerbeste, mar,
ik heb het vaak over zwartwerkers gehad en dat zijn geen zzppers dat zijn mensen die voor 15.00 tot 20.00 uero per uur werken en de materialen die ze bij de groothandel gekocht hebben met de standaard korting rechtstreeks aan de klant geven en als deze klant toevallig één van ons belt omdat zijn baggeraar een andere klus heeft hebben wij de ene scheldpartij na de ander omdat ik de prijslijst van de leverancier gebruikt en daar moet je tegenop boksen
wij zijn in den haag en omsteken met TWEE koelbedrijfjes en een kleine 40 ZWARTWERKERS die kapen alles onder je neus vandaan en ik weet dat er van die lijpen zijn die zeggen “deze klanten komen er wel op terug”" maar nooit voor onze prijs ik zal een paar voorbeelden van deze week geven
Maandag
een snackbar belt met de mededeling dat de millieu dienst is geweest en moet een logboek hebben zijn monteur heeft de afgelopen maand TWEE nieuwe aggregaten vervangen maar kan geen logboek maken ik vroeg 75.00 euro per stuk, ik was een oplichter en een dief en kon oprotten.
maandag
een bakker vond mijn winstmarge te hoog hij had op internet gekeken en kon alles kopen met een korting van 50 % of ik dan zijn nieuwe rotzooi kon plaatsen
dinsdag
een vent in leiden belt of ik zijn toonbank kon maken een monteur had gezegd dat er te weinig gas inzat of ik het kon bijvullen het was een kwartiertje werk daarna vroeg hij wat het uurloon was en de voorrijkosten, de pleuris voor hem
dinsdag
een toko belt voor een condensor ventilator motor wist het vermogen niet en het blad diameter niet “meneer het is standaard” als antwoord of ik het even naar rotterdam kon brengen op internet koste het 45.00 euro
en sjef ben je nog als een achterlijke bezig je denkt zeker dat ik vandaag uit een ei ben gekropen
peter