starten eigen bedrijf

• henvdk

hier ben ik het mee eens.

Iso 9001-VCA-Sterkin electro erkend -erkend uneto-VNI lid–Nobo gecertificeerd PED certificaat- Stek erkend -en er gecertificeerd warmtepomp installateur.

en heel veel trouwe klanten.

Als ik de klanten (foto nvkl) de krokodil laat zien en de flatbeklimmer glimlachen ze .

(evengoed jammer …van 1975-2008 NVKL lid)

en dan Rik en Sjef

Ik maak ook wel eens dezelfde fout op internet, maar eigenlijk moet je daar niet

zo persoonlijk en emotioneel op reageren.

Rik, informeer je bij een accountant,KvK en bank.

Denk je al klanten te kunnen krijgen ,begin dan gewoon.

Ik deed dat 6 december 1974 met 4000 gulden en 80 adressen die ik zou gaan benaderen.

Momenteel ben ik vutter en heb het bedrijf met 16 medewerkers in 2005 geschonken aan m'n 2 zonen.

M'n pensioen heb ik zelf verzorgd en is toereikends tot m;'n 120 e jaar.

Tip;

Toen ik begon , zei iedereen ; dat gaat mis en wordt niks.

Die dat zeiden zijn nog steeds niks.

Lef, doordouwen ,7 dagen gereed staan voor je klant en leveren iets meer dan hij verwacht

Dat is het succes.

Neem een goede marge en de prijs-zeikers blijven vanzelf weg.

gr.

hen

• terpstra

ja, je zegt het zelf al Peter, controle op de inhoud neem ik aan de werkelijke vulling van het systeem? of de inhoud van het betreffende bedrijf die het geplaatst heeft.

Als het de eerste is, kan ik me dat voorstellen want de gemeente amtenaren die dat controleren (ook veel van de VROM en arbeid inspectie) na deze uitspraak krijg ik dus versneld controle snappen er geen bart van. Men werkt een lijstje af waarvan ze niet eens wisten dat het bestond.

Voorbeeld:

Amsterdam supermarkt: centraal systeem in kelder gekoppeld op diverse meubels in winkel en koelcellen. Netjes met logboek compleet incl tekeningen verloop leidingwerk enz. Bij controle van gemeente vraagt die vent, met het logboek voor z'n neus incl. schema's en tekeningen waar de rest van de logboeken zijn. Ik zeg hoezo meer logboeken. Nou zegt ie, in de winkel staan ook nog koelingen (geen stekkerklaar hoor)

WHOEOEAAAAAAAA!!!!!!!!!>:D<

• henvdk

Kleine toevoeging,

Ergens zei ik ; tot m;'n 120 e jaar.

Dat is afhankelijk van het ,dan nog bestaan van de verzekeraar ,waar jaren gestort is

en uitgaand van minimum en rente opbouw komende jaren.

Was het gestort bij Fortis ,dan zat het dus niet goed.

• terpstra

geen DSB? mazzellaar!! maar uh, we dwalen af, het ging hier geloof ik over een eigen bedrijf starten.

• Peter R

wat denk je zelf je lijkt wel een geitenwollensokidioot

of denk je soms dat wij met boeken langs de deuren gaan en dan dit prikbord opzoeken

• sjef

Waar is Rik? hahaha

• sjef

Heet jij soms R de Vries met je achternaam? Onze misdaad verslaggever komt met fotos!!! Ik ben geen zwartwerker Peter

ik heb een alibi. Je kletst allemaal dat er werk onder je neus vandaan wordt gekaapt. Jij bent met 3 man in Den Haag en omstreken? Dan kan het niet anders dat je moet omkomen van het werk. En nog ben je aan het klagen dit zegt meer

over jou dan over je klandizie.

• Peter R

sjef

kijk naar de lijst van het stek en naar de nvkl dan kan je zien hoeveel bedrijven er volgens jou moeten zijn maar je weet niet beter je kan beter je mond houden

wij met z'n tweetjes in totaal 3 monteurs zitten al meer dan 40 jaar in het vak en in deze streek wat kom je vertellen over klandizie

het zijn oa de tomaten plukkers die nu koeltechniek doen omdat er te veel controle in het westland is

je bent een flinke vent als je met mij mee durft te gaan om de rotzooi van de baggeraars te zien

ik weet het zeker je weet niet waar je het over hebt

3000 slagers en poeliers en we komen maar bij een paar rara hoe kan dat

peter

• rik

nou jongens gaat lekker zo,

sorry voor de late reactie maar ik was nog aan het werk.

Blijkt wel dat er een hoop verwijten onderling zijn tussen bedrijven en de zzp-ers, maar ik ben van mening dat dit niet zo hoeft te zijn,

beetje respect voor elkaar en leven en laten leven.

als je goed werk levert gaat dit toch wel rond via mond op mond reclame net zoals prutswerk en slechte prijzen.

maar laten we niet te ver afdwalen, bij deze nogmaals een verzoek voor serieuse tips

• raymond

Peter

je zou zoveel geld hebben kunnen verdienen als je met z'n 2 e was dat je allang in de zon met een biertje had kunnen zitten en niet in dit klote land had hoeven rond te lopen

denk dat je de stek gids nog maar eens goed moet uitpluizen

groet raymond