Rik
Ik zou goed onderzoeken of er in jou regio veel werk is en daarna kijken of je voor verschillende bedrijven misschien kan werken
Misschien heb je al een hele berg klanten of moet je ze nog zoeken?
Neem aan dat je nu bij een instalateur werkt misschien voorzichtig opbouwen 3 dagen in dienst de rest zorgen voor eigenwerk
Er zijn natuurlijk nog veel meer dingen belangrijk denk niet dat als je 10 airco's heb verkocht dat je daar van kan leven maar ook heb je natuurlijk een berg verzekeringen nodig een auto en je materialen
iedere maand salaris en als je wat besteld heb je vaak de volgende dag de faktuur in huis
Ik zou zeggen ga het eens op je gemak bekijken en rondkijken waar je kansen liggen
En een goede monteur verdient volgens mij bij een baas ook een mooi salaris en dan heb je niet zoveel zorgen aan je hoofd
En van Peter niet zoveel aan trekken die heeft volgens mij het stekboek met alle adressen van alle installateurs in de regio den haag al weggescheurd want met duizenden slagers bakkers en dan 2 bedrijfjes ……….dan ben je pas ondernemer als je die allemaal de baas kan zijn ;-)
Succes ermee
Raymond